Tema: Re: Gam kam reikia
Autorius: sharkius
Data: 2016-05-30 19:30:24
"Silencer" <ka@sakei.lt> Wrote in message:
> Tai jis cia saviams siulo, o tu nori, kad svetimiems atiduotu :)
>
> "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message

Ciai kamynystej nebent nuvaryt i strojkes ir pasiulyt, nes jei
 toliau vezt, arba tolokai iki privaziavimo nest, tai xaliavscikai
 tingi terliotis, o pirkt apskritai per brangu gaunas. Pas mane va
 patvory stovejo, apie 1000 plytu, gal 15 metru nuo gatves, tai
 kaimynas is uz 500 metru klause ar parduodu, sakau imk dykai, tai
 sako ok,  tik sunesk prie gatves, ir ant padeklu sukrauk, kad
 fiskaras paimtu. Bl sakau jei imi tai neskis, jei as suinesiu tai
 ir issivesiu jau kur man reikes, tai taip ir nepaeme, nes nu jei
 pats nepanesi, vezt neturi kuo, tai kai suskaiciuoji, is
 parduotuves naujos panasiai gaunas.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/