Tema: Re: Santechniko pagalbos !!!!
Autorius: Evaldas
Data: 2016-05-24 12:58:08
Man itartinai atrodo issipletimo indas uz keliu metru. Niekur taip nemaciau ir tai kelia abejones.
Bent laikinai slegio rele prijungciai arciau indo pabandymui.

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> wrote in message news:ni0uvi$2vi$1@trimpas.omnitel.net...
Situacija tokia:
Pasidariau vandens iš šulinio įvadą, bet po kurio laiko pradėjo slėgio rėlė durniuoti. Na tipo dirba kaip automatas, išsijungia ir įsijungia dažnumu per sekunde gal keturis kartus. Kol nenuleidžiu vandens, kaip ir laiko normaliai, bet tik pradedant arba baigiant pumpuoti vandenį pradeda išjungimų/įjungimų ciklą daryti kokias kelias minutes ir sustoja. Įdomu iš kur tie hidrauliniai smūgiai? Filtrus pakeičiau, slėgio rėlę keičiau du kartus jau .................
Patarkit ką daryti, ar ką esu padaręs ne taip. Foto pridedu.
Dėkui