Tema: Re: Nelegalus kelias per valstybini miska
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2016-05-10 13:46:30
112 procedūros pasibaigia skambučio peradresavimu ir įsitikinimu, kad
kita institucija informaciją gavo. Viskas.
Niekada netikėk, kai koks nors pareigūnas siūlo nepildyti protokolo, nes
„112 įvykis jau registruotas“. 112 registruoja ne įvykius, o PRANEŠIMUS
apie GALIMUS įvykius. Įvykius fiksuoja ir tiria pareigūnai, o ne 112.