Tema: off: Elektroniniu prekiu grazinimas
Autorius: Donatas
Data: 2016-04-14 15:06:52
Sveiki,

ne visai i tema, bet tikrai yra susidurusiu ir ne karta diskutuota, bet 
nepamenu kaip daroma.

Esme yra elekroninis daiktas (konkreciai telefonas) pirktas is Topo, 
sugedo po menesio (negirdimas pasnekovas).

Nunestas pardavejui, prie garantinio lapo + iskart parasytas prasymas, 
kad "nustacius gedima prasoma grazinti pinigus". Pardavejas issiuncia i 
servisa, po ~savaites paklausus kaip ten reikalai- atsakymas "servisas 
remontuoja".
Tai cia mano prasymas sugedes ar "4.5. vienašališkai nutraukti 
pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus 
pinigus." DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖSE neaktyvi opcija ?

Pardavejas (ar tai servisas) aiskina , kad ne as sprendziu taisyti ar 
keisti. Dabar gausiu saukima atsiimti pataisyta. Tai nuejes kaip 
tureciau teisingai pasielgti nes daiGtas bus sutaisytas ir supakuotas 
atiduoti.

Tiesa internete http://www.vvtat.lt/ puslapyje jokiu konsultaciju 
telefonu kaip anksciau inspekcija.lt nebeduoda, ar jos uzslaptintos 
eiliniams ?

Donatas