Tema: Re: vel tie trimeriai
Autorius: Kobra
Data: 2009-06-04 15:15:12
i MTD net neziureciau, nes tai prekybos centru preke, kuri skirta tik
nedideliems darbams, i kuria pasiryzes investuoti, t.y. pastoviai
remontuoti. trimeriai ir pjuklai gauna didelias apkrovas, tad turi buti
pagaminti kokybiskai, pirmiausia reduktorius, po to velenas bei variklis.
Dar turi ziureti i servisu tinkla. taip pat ir detaliu neturejimas bus
neispudingas.
Makita yra rimtesne, nors tai tas pats Dolmar irenginys tik kitu vardu.
Minusas - rankenos ir kaina. Paziurejau stihliaus puslapyje, tai FS87 kaina
1390, o Makita be nuolaidos 1400. Taip pat turi issiaiskinti ar velenas
lankstus ar jau detas strypas. Kai as pirkau trimeri, FS87 atmeciau, nes
velenas lankstus, todel negalima deti disko krumams. Su strypu eina nuo FS90
ir galingesni. Gali paziureti Husqvarnas ar Jonserius, bet pjovejai kalba,
kad kritusi ju kokybe. As savuoju esu patenkintas, nors is pradziu galvojau
investuoti iki 1000Lt. , bet palikau 1600.