Tema: Re: Skiriasi lygiai 2x Detis apsimoka
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-28 08:00:26
> Skiriasi 2x klausimas kiek ploto tie stiklai uzima namo/buto sienose. Bet
> jei gali = 3 stiklai ir max stiklo paketo storis pvz 48mm

Tiksliai neatsimenu kur maciau lentele, bet optimalus tarpo plotis priklauso nuo duju jame. Jeigu gerai prisimenu tai kryptonui yra 14mm ir didinant tarpa veliau varza mazeja. Todel optimalus paketo storis butu 4+16+4+16+4=44mm prie bet kokiu duju. Dar itaka turi stiklo storis kai reikia optimizuoti garso izoliacija. Kadangi man neaktualu tai nieko konkretaus neuzsifiksavo.