Tema: Re: Kaip pasirinkti statybininkus?
Autorius: bzik
Data: 2009-05-27 16:17:04
bandyk ieskot per rekomendacijas.
Man tokie buvo pakliuve. Sakyciau visai atsitiktinai, kai isejus is ju
supratimo neatitikusios kompanijos, kuri laika sedejo be darbo. Pasiskambino
tuomentiniam mano prarabui, o tas uzsiknises nuo mano priekaistu, kad
nedirba ir dirba blogai, pasiule isbandyt pora nauju darbininku. Man buvo
daug specifikos su medzio darbais, siek tiek GKP, tad sios srities
supratimas ir kruosptumas puikiai tiko. Tik dabar, kiek zinau, duetas isiro,
nes vienas ilgai sirgo, o kitas i ta laika susirado nauja partneri.