Tema: Re: Q: Perku suvirinimo aparata
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-05-27 16:13:55
Vat Migas, tai gali buti ir rusu lektuvas, o kempas, tai tik kempas, nebent
ant acetileno baliono belenka uzsirasysi.
Turiu prie ukio Taurages "Kempa" 80-tuju metu. Beda, kad viela per kelis
metus aprudija ir angliarugstis kazkaip is baliono isnyksta, o kai
naudojiesi, tai viskas labai gerai, tik sveleriu ir kampainiu su juo nelabai
pavirinsi.