Tema: Re: Plastikiniai langai: kur?
Autorius: MinVodai
Data: 2009-05-27 08:12:10
daug kas dabar mane nusvilps, bet pasisakau uz lenku gamyba:
cia as kalbu apie langu kainos/kokybes santyki
o vat kas montuos???   sitoje vietoje nereiktu taupyti. Butent apie tai
reiktu cia kalbeti.
PVC langai visur vienodi: plastikas, armuote, uzraktai... (na turejau
omenyje, pasirenki ko reikia, kaip PVZ: 5 kameros, Siegenia, O formos
armuote ir sluoji per firmas, kas siulo pigiau) o montavima renkies pagal
rekomendacijas.
ziurint is gamybos technologijos netgi pliusu lenkams duociau: stakles stovi
kokia 10 metu geresnes, nei musu langistu-gigantu. O prisip... del kokybes
gali prie bet ko....
Siaip gincytis nesiruosiu...   cia mano nuomone