Tema: Re: del metaliniu rozeciu dezuciu
Autorius: Evaldas
Data: 2009-05-26 22:22:37
Paimi tinkamo diametro plastikini vamzdi, atpjauni dezutes gylio gala ir
ispraudi i dezute. I tokiu budu sumazinta skyle montuoji standartini
mechanizma. Ne beda jei nerasi idealiai tinkancio vamzdzio, vamzdi galima
ipjauti isilgai, susidares plysys orientuojamas taip,kad issikeciancios
mechanizmo"lapkes" jo nekabintu. Esu taip dares, darbo yra, bet lengviau nei
keisti dezutes. O didesniu mechanizmu nebuna.