Tema: Re: Dar klausimas del vejo jegainiu
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-05-22 17:25:57
Taip, bet jis negauna tos valdiskos energijos. O investuot i laida nenori.
Mano giliu isitikinimu kokiam tai sodo nameliui gali uztekti energijos ir is
SK, kuriuos gali susipirkt su laiku. Bet visam laikui turesi atsisakyt
visokiu el.orkaiciu. Bet namie, siais laikais, nelabai isivaizduoju gyvenima
be elektros. Vejas nutraukia laidus parai ar dviems ir tai jau beveik
katastrofa.

"Flamx" <petras(trinti)gri@gmail.com> wrote in message
> Gal labiau apsimoketu taupyt "valdiska" energija stengiantis kuo
racionaliau
> ja panaudot negu investuojant nemazus pinigus i veja?
> Cia tik siaip, pamastymui.
> :)
>
> "Help" <mumuu@muumu.com> wrote in message

Nes