Tema: Re: kaip pasirinkti vidaus DAZUS?
Autorius: seno
Data: 2009-05-22 16:57:10
dazyk belekokiais normaliais dazaias aka dulux etc...

matiniu dazu privalumas toks kad nematysi glaistymo nelygumu ir jeigu
bezdzionele ka nors pridirbs tai nesunkiai tiesiog pataisysi/perdazysi
ta sienos plota, nieko nesimatys. Jeigu ant sienu bus struktura dar
geriau. Mano akiai matas tinka tik ant strukturos, ktokiu atveju gausi
ofisa nuosavuose namuose.

pusiau matas normaliai atrodo ant lygios sienos, sugers maziau shviesos
  bei normaliai pasleps glaistymo nelygumus. Ta prasme auksinis viduriukas.
Su perdazymu bus jau sunkiau. pataisyt kazkoki ploteli po keliu metu bus
irgi neimanoma nes dazai ishbluks nuo saules, matysis kur senas dazas
kur naujas.

JOKIAIS budais nedazyk blizgiais. Glastys viska dar min 3 kartus,
matysis _VISKAS_ nuo shkurkes akmenuko ibrezimo iki dazu sluoksniu
kiekio, ibrezymo dar ko nors nepaslepsi neperdazes visos sienos ir tai
dar ta vieta glaistysi 2 - 3 kartus.

Blizgus atrodo graziai bet labai lepus daiktas.
Pats dariausi pas save bet meistrai keikesi 4 aukshtais...