Tema: Re: kaip sekasi su bankais?
Autorius: creature
Data: 2009-05-22 09:25:51
nujo, kaip emem paskola namui, irgi klausinejo, sake jei pereitumem pas
seba, tipo nuolaidu gautumem

bet kadangi ir taip sebe buvom, tai pagal tuos punktus nuolaidu negavom...

cia buvo pries pora metu. statybos uzsitese, si pavasari baigesi namo
pridavimo terminas, prasem kad pratestu. pratese, ale reikejo visus uzstatus
persivertinti, o kadangi kainos pakrite, tai likusiu pinigeliu teip ir
nebegavom...