Tema: Re: montavimo putų valymas
Autorius: pagarbiai
Data: 2009-05-22 09:20:25
as pabandziau nuo mediniu grindu valyt su kazkokiu tirpalu kurio yra
ermitaze senam makrofleksui nuimti(konsultantas patare). Tai bl krv nx.
gerai kat uzteko smegenu pabandyt kamputyje ir tik nedidele demele.
rezultatas - makroflekso neliko, bet nuejo ir lakas, ir beicas, ir lenta
iskorejo ir finale turiu tamsu blyna.
nezinau kokias vietas su juo valyt. bet hemija ten gera.