Tema: Re: drenazhas ir lietus
Autorius: bzik
Data: 2009-05-21 08:33:24
As sia vasara pats tai darysiu ir per pusmeti perverciau n puslapiu ir
knygeliu apie drenaza, todel issakytos mintys ne is praktikos, o daugiausiai
marketingines teorijos :)
Jei daryt kaip reikia, t.y. sau, tai geriau atskiras sistemas. Jei
paziuretum i drenazo klojimo schemas, tai pamatytum, kad drenazas klojamas
ant ~5cm islyginamojo smelio sluoksnio, uzpilamas ne maziau kaip xx cm
(tarsi 15) vandeniui laidzia medziaga, ideliausia skalda, zvirgzdu, kurie
ivilkti i geotekstile, t.y. atskiriant grunta nuo drenazo, ribojant
uzsitersima smulkiomis dalelemis. Jei paleisi lietaus vandeni i sia aplinka,
tai kazkuri laika turesi prie pamatu vandeninga sluoksni, kuris mazina
grunto stabiluma, imirkdo molius ir pan.
Tai teorija. Ir as, turedamas priemoli, leta igeriamuma, linkes isleist
dviguba suma medziagoms, bet pasidaryt atskirus drenazo ir lietaus
kanalizacijos vamzdynus toje pacioje transejoje.