Tema: Re: pamatai tvorai, kainos
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-20 22:57:57
man su likusiais klojiniais nuo pamato daro po 40 LT/m su savo medziagom,
tai dar zvyro masina atveziau priedo....
is viso 50m 2350 su zvyru.... cia Kaune
Tiesa, kazkiek armaturos dar like buvo nuo pamatu ir t.t.
bet nedaug... tinkla pirko savo jie, darem buterbroda, vienoj pusej tinklas,
kitoj armatura, per viduri kuolas; storis 15cm, aukstis 50 cm