Tema: Re: Padekit issirinkti iranki
Autorius: ND
Data: 2009-05-20 11:21:23
nesutikciau, kad pigiausias perforatorius Ferm bus geriau nei nedidelis
smuginis greztuvas pvz. Makita. vienai skylei isgresti galbut, ziurint i
ilgalaiki eksploatavima piguva sugrius po menesio rimtesnio darbo. ir ka
reiskia vaikiskas smugiavimas.. ?
Pats su "vaikiska" smugine Makita uz tuometinius 450 pinigu per 3 jos
intensyvaus eksploatavimo metus esu prigrezes ne viena tukstanti skyliu,
tame tarpe ir betone. neseniai ardziau, smugiavimo mechanizmas beveik
nenudiles, aisku neveikia kaip nauja, bet mano lukescius pervirsijo su
kaupu.
As pavardintus irankius rikiuociau taip:
METABO
BOSCH
PROTOOL