Tema: Re: sulinio kasimo ikainis
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-05-19 15:19:45
Na gerai kaip matau cia susirnke zmones kurie patys savo kailiu patyre
kasimo dziaugsmus.
Man reikia kad patartumet. Noriu isileisti mazo diametro sulini. Dar
nenusprendziau ar tai bus gelzbetoniniai D550 0,5m aukscio 150kg bones ar
200 litru statine D600 1m aukscio be dugnu. Bet klausimas vis vien tas pats.
Kaip iskasti apie metra kai ilipt negali ? Gruntas - slapias molis.