Tema: Re: kiek plyteliu klijavimas?
Autorius: nelygis
Data: 2009-01-28 17:24:18
as pries 3 men mokejau po 55. Plyteles 60x60 cm klijavo sienas ir grindis
vonioj. Darbo buvo daug ir sudetingo - graziai suvesti galus ir t.t.
Visiskai nesigailiu ir nesijauciu permokejes, nes darbas atliktas
kokybiskai. Be to plyteles irgi buvo brangios ir  jei kazka butu sugadines
meistras atsakytu uz tai finansiskai is savo kisenes.
tikiu kad dbr gal meistro ikainis pakrites iki kokiu 40 Lt. na bet sunkai
isivaizduoju kad klijuotu po 18 ir atliktu darba kokybiskai. cia uz tokia
kaina tik ant kiekio varyt apsimoka :)