Tema: Re: apie langus
Autorius: bzik
Data: 2009-01-27 10:13:35
orlaide daug patogiau nei lango mikroventiliacija, nes maziau saldo patalpa,
nera saugumo problemu paliekant ilgam laikui. Persala prie didesniu minusu.
Su paciom primityviausiom orlaidem (isfrezuotas profilis ir uzdengta
dangteliu is vidaus, o grotelem is isores) gyvenu sestus metus. Ne karto
nepasigailejom, kad jos yra.