Tema: Re: Ortakis gartraukiui
Autorius: 323
Data: 2009-01-27 09:22:27
neteisus tu del plocio.
~600 m3 gartraukis (tarkim imontuojamas AEG DF6260 ML), turi staciakampe
isejimo anga ~8*x14 cm.
Tas yra ~112cm2. Tu tarpu 12cm skersmens ortakis turi plota 113cm2, 15cm
skersmens - 176 cm2.
Tavo siulomas variantas (300x100) beveik atitinka 20cm. skersmens vamzdi....
Didziausias gartraukio angos skersmuo kiek man teko matyti yra 16cm.
skersmens. (kaskoks slioseris 1250m3).
Tuo tarpu netgi ELICA COLLECTION GLIDE PL3V IX A/60, kuris veza ~1200m3,
turi 15cm. skersmens skyle.
Taigi - koks tolkas deti ta 300x100 ?!?!
Turiu pats tokia problema - vamzdis idetas 10cm. Patalpa pakankamai
didele... Reikes platinti skyle :( Planuoju deti 100x200 staciakampi ortaki.
Isejimas irgi tiesiai i lauka per siena...