Tema: Re: renkames apsaugos centrale
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-27 08:47:49
pajungti gsmi moduli galima prie abieju, kiek domejausi.
Paradox sako draugiskesne vartotojui, turi ten daugiau mygtuku kalviaturoje iskarto suprogramuotu (stay, away ir pan). Nesu isitikines, bet regis galima tai ispresti ir su dsc.
As pas save susidejau dsc, nors bute turejau paradoxa. Leme tiesiog kainos skirtumas, nes man buvo aktualu.
Tiesa, jei pas tave daug zonu reikia paziureti kur pigiau, nes skiriasi kiek zinau galimi jungimo budai ant paradox ir dsc. Ziurek kiek papildomu ispeltimo moduliu reikes vienu ar kitu atveju.

T:)