Tema: Re: Del dujines koloneles
Autorius: Gipsas
Data: 2009-05-15 08:39:34
as naudojau Junkers, su budincia liepsnele, puikiai veike..Taip pat zinaui
kad cekiskos Mora neblogos..Neuzsisoks ant kokios Vailant..ten kazkaip
reikalingas baisiai didelis vandens slegis, kad isijungtu atsukus
ciaupa..Man meistras taip aiskino..net buvo atvezes man pabandyti, bet ir
pas mane neveike, reikedavo kiekvienu atveju atsukti max. ciaupa..Jei
atsukini tik vid. - nesureaguoja.