Tema: Re: Nuomones: GKP motavimas, glaistymas, dazymas, etc - Kainos
Autorius: Domas J.
Data: 2009-05-14 17:55:42
Masinos kaina sias laikais neretai rodo ne finansi pajeguma, o isipareigojimu lizingui dydi ;)

Telefonu gana detaliai nupasakoju situacija, pasitikslinu ar tikrai sako kaina su glaistymu ir dazymu, sako - taip. Pabendravus ir sudarant samata - kaina jau kita. Vien glaistymo/dazymo kvadrata praso kiek telefonu uz viska. Suprantu, kad gali kazkiek GKP montavimo ikainis pasikeisti apsiziurejus vietoje. Toks vaizdas, kad pasakytu bet ka, kad tik iki sekancio etapo nueitu arba gal mano veidelis labai naivus atrodo.