Tema: Re: uzvirinimo imitacija ?
Autorius: sail
Data: 2009-05-14 15:03:08
Na tamsta teisus del terminu.

Mintis buvo - isukus varzta, prikabinamos trys is sesiu jo galvutes briaunu.
Gaunas kiekvienas toks kaip ir suvirinimo taskas, jei maza srove, tai
burbulas metalo. Flexu be problemu, pavarai per ta taska, ir nupjauni
suvirinimo siule. Daug sykiu esu pervirines ivarius gelzgalius, pries tai
nupjaudamas siules.

O paleist per varzta n amperu ir prilidyt - nebuvo tokiu minciu. Bet laikytu
tai gerai.