Tema: Re: CDLaikiklio gamyba
Autorius: tomuco
Data: 2009-05-14 13:21:24
as labai sorry, kad sukeliau veja. Bet, kadangi, man paciam sikna dege, tai
labai stipriai per visus begiojau, rasiau ir t.t. o galiausiai gavosi taip,
kad is skardos susikarpiau reikiamo dydzio plokstele, sulanksciau ant
varstoto ir gatava. Beliko apdirbti krastus ir nupurksti. Gal PONUI
VOKIECIUI tiks :)