Tema: Re: Katilas sildymui (iki 100m2)
Autorius: kiesha
Data: 2009-05-13 13:44:14
namas ne naujos statybos, bet apsiltintas gerai. Nusiziurejes esu
http://dakon.visikatilai.lt/?q=node/48. Cia jau eina iki 20 kW, bet
apsildomas plotas patenka i ta intervala. Bus galingesnis truputi, bet tai
manau ne beda. Svarbiau rast optimalu varianta tarp kainos ir kokybes.
Esme ta, kad stovi senas centralinis ir noriu ji pakeist nauju. Namas is
dvieju galu: vienas ~40m2, kitas - ~60m2. Kol kas noriu pastatyt tik vienam
galui, o veliau kazkada, kad nereiktu pirkt atskiro katilo prijungt prie
sito ir gautusi vienas bendras kurenimas taupant malkas. O ta sena ismest
visai. Taigi esu tokio katilo paieskose.. Jei kas susiduret su kazkokiu
panasiu reikalu, pasidalinkit info. Dekui.