Tema: Re: keturkampiai tvoros vamzdziai
Autorius: VNO
Data: 2009-05-13 12:41:03
Labas,

Matai, man sunku siulyti, kai nezinau ko tau reikia.
Medine tvora, ok.
Kaip tu ta mediena tvirtinsi prie stulpo?

Galime privirinti reikalingas ploksteles, galime sugrezioti kiaurymes, padaryti sriegius.

Tas past su apacia - tu ibetonuoti planuoji i zieme, ar pas tave jau pamatas kaz koks yra?

Del dazymo: mes praktikuojame plieno sratavima ir miltelini dazyma (soec.gruntas) ir dazai.

Koks pas tave poreikis?
40x60 staciakampis vamzdis, 2500mm ilgio.
kiekis?

VNO