Tema: Re: Unitazas - kur rasti si lenktu išbėgimu?
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-07-14 01:24:21
beveik tas pats kas tiesiai, bet klausiantis nori jungti tiesiai i nuoteku
vamzdi, o ne naudoti alkune, nes su alkune pralos kelis centimetrus. Bet
siaip tai, man atrodo, kad su keliais vistiek gali i duris remtis, nes tie
tarybiniai unitazai gal mazesni (trumpesni) buvo. Bent jau pas tevus
pakeitus is tarybinio, tai gavosi kokiu 7-10 cm praradimas. Nors, dabar
galvoju, gal visgi ten pajungta per gofra, o ne tiesiai. Nes unitazas Jika
Baltic, o pas ji isejimas tiesus.