Tema: Re: Apsvieskit apie kieto kuro katilus
Autorius: Sail
Data: 2014-07-10 13:32:47
Tai gal vis tik salies musu politika xujova?

Nes kiek nepaskaiciuoji koki versliuka, pridedi mokescius, ir gaunasi, kad
nu neapsimoka niekaip.

O pas lenkus kas treciam kieme po reklama - tai "Uslugi hydraulyczne", tai
dar kas nors.
Kaimuose ten namai - ne tokie kaip apie musu didmiescius inkilai ploksciais
stogais, o normalus, dvieju aukstu ir dar kieme rozes bei pievele. Is kur ir
uz ka?
As ten po uzkampius daug pasiblaskau per atostogas.

Pvz Leboj skaniai ir gausiai pavalgom keturiese uz 45 pln. Zmona paprase
puses patiekalo, mergaite nuo prekystalio suktelejo virtuven - "mama, puse
padarysi?" - ir gauni puse.
Gerai, kad manes namie taip nemaitina, nes storas buciau. Skanu blin.

Rukyta zuvis svieza ir ne rublis uz stuka kaip sventojoj, o sveriama pagal
svori.