Tema: Re: Q: revizines dureles/uzdengimas lubose
Autorius: upskaskykas
Data: 2014-07-09 16:52:00
knaufo brangus tie  liukai, bet as Lytagroj radau tokio pat principo kaip
knauf (al. remas ir atsidaranciso dureles su fiksatoriais, dureliu vidus
gipsas).
pvz 400x400 - be nuolaidos 89 Lt

aisku fiksatoriai lievi :), bet cia galima priburt savaip, bet uztat
suspakliavus ir nudazius vaizdo nera ka lygint su plastininemis.