Tema: Re: Medžio drožinėjimas
Autorius: Tomas
Data: 2014-07-07 11:17:54
Zjb. Tik reiktų apsaugoti nuo neigiamo aplinkos poveikio. Yra toks
fainas produktas - arlitas, juo apdorojus nepūva, nepelija ir su maisto
produktais kontaktuoti gali. Kiti arlitą ir į baseinus pila. Tik į
baseinus eina žalias, o medžiui geriau rudas. Arlito gali gauti "Moki
veži", kažkokia kontorėlė Kretingoj gamina. Beje "Senukuose" ir
"Maximose" jo negausi, nes su svoločiais jie nedirba. Respektukas.