Tema: Re: lang angokrasciu siltinimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-06-26 09:40:01
2014-06-26 09:17, sharp rašė:
> as prisideciau prie tu kurie mate imirkusi polistirena.
> balta, kauno silo gamybos. EPS jau uzkrites, 80 arba 100.
>
> mirkes buvo baloj, po metaliniu garazu, atradau kai nukele garaza.
> buvo imirkes tiek, kad kogero buvo sunkesnis uz vandeni ;)

Baloj po metaliniu garazu? Tai ir sakau, kad netikiu kol pats
nepamatysiu. Mano bandymai laikant polistirola nuo rudens iki pavasario
paslekgta vandenyje tokio rezultato nedave. Dar vienas toks Aurimas
sake, kad greze Kaune polistirola nuo atlupto gamyklos stogo ruberoido.
Zinoma, kad polistirolo garu laidumas beveik toks pat kaip medzio. 4 ir
5, STR'as reikalauja kas 8 metrus daryti ruberoido stoge alsuoklius. Tai
koks ten turetu buti Kaune stogas, kad i polistirola tiek privaryti
garu. Juk pradziai turetu pradeti visas ruberoidas puslemis nueiti,
paskui visa danga, o tik tada slapti polistirolas. O kaip jis slaps,
jeigu dangos jau nera