Tema: Re: dažai ir gruntas metalui
Autorius: Nioka
Data: 2014-06-22 22:30:04
Variantas galimas ir teisingas, nors man taip daryti neteko
(automobiliu dazyme taip nebuna).
Tik pries lakuojant ar dazant ant grunto, - ji butina pashiaust
sveiciamu popierium Nr nuo 400 iki 800. Tai darant akmpai ir briaunos
dazniausiai prasisveicia iki metalo. Del to po laku dazoma baziniais dazais:
metaliku (akrilic), nitroceliulioziniais, t.y. tokiais, kurie greitai dziusta,
"nesusiraitoja" po laku, skiedziami tuopaciu skiedikliu. Lakuojama
kol baziniai (spalvos) dazai dar pilnai nesukietejo.
Lakuoti naudojant grunta kaip bazinius dazus, reiketu ant nepilnai
sukietejusio, o tam reikia, kad gruntas ir lakas butu to paties (ar labai
artimo) tipo. Pvz abu ftaliniai. Koks tavo naudotas gruntas?