Tema: Re: Del medraigciu ir viniu
Autorius: bzik
Data: 2014-06-20 14:51:27
tvora neturi jokių apkrovų, išskyrus savo pačios medžio vaikščiojimus. Galva
nenulėkusi nereiškia, kad jis neperlūžęs giliau. Nors gal tau laiko. Aš
nerizikuoju ir arba perku normalius arba kalu vinimis.

"4r"  wrote in message news:lo13lg$17n$1@trimpas.omnitel.net...

na nzn ko jus varot ant tu juodu   medsraigciu,

pas mane tvora medine 30x30m (jau 7metai,  mazdaug 1000 susuktų medvazciu
tik 1 galva nulėke)

Skersiniai : pušis, štanketai : drebulė.

4r.
"HDi"  wrote in message news:lo0nne$n49$1@trimpas.omnitel.net...

naudok geltonus medsraigcius ir bus ok. Juodiem/pilkiem galvos laksto.