Tema: Re: Duju ventilis tinka vandens sistemai?
Autorius: MaRiUs
Data: 2014-05-30 15:10:36
na siaip tai pas normalesnius (|didesnius) ventilius skystinese
versijose yra padaryta taip, kad sandarumas butu is lauko puses i
rutulio ertme (ta kur aplink rutuli) o is ertmes i lauka butu nesandaru,
todel faktiskai sandarinamas tik vienas rutulio shonas
Dujiniams ventiliams, kadangi dujos spudzios - sandarinami abu shonai
(kadangi is rutulio ertmes i lauka irgi sandaru) - isvada: dujiniai
ventiliai 2x sandaresni :))))

--
MaRiUs

Kaunas