Tema: Re: patarimo vejapjove 1 is 2
Autorius: Nevkurse
Data: 2014-05-27 10:58:50
Nes lengvesne ir mazesne, o 6 arai nera daug. As pirkau pirma varianta, nors
zoles pas mane arciau 20 aru, bet plotis jau ant ribos tarp roziu pralyst,
su didesne butu visiskas pravalas :) Per nelygumus eina gan gerai, yra
gabaliukas slaito - ten jei su surinkimu ir bent kiek pilnesne deze, tai
uznesineja labai :) jei su mulciavimu - viskas ok, tai taip ir pjaunu. Kol
kas labai patenkintas.