Tema: Re: Lauko tuliko panaikinimas
Autorius: Aras
Data: 2014-05-20 10:46:21
Kiek žmonių kakojo į tą žiedą, kad po metų tikimybė įsmukt?
Teisės aktai sako, kad griaunant reikia išardyti pamatus iki 50 cm nuo žemės lygio (nesu tikras ar nepasikeitę). Ar daužyti, ar pasidaryti kokį gėlynėlį - tamstos pasirinkimas ir fantazija. išdaužęs aš užpilčiau elementariu gruntu ir tiek žinių. Nebent masinė viso kaimo trida ten suėjo...