Tema: Re: Kaltiniu / stampuotu metalo vartu gamintojai (skubiai)?
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-05-14 22:25:33
Aciu visiems uz gerus pasiulymus.
siandien susimokejau avansa Airenuose. Nustebino paprastu ir gaspadorisku
priejimu prie reikalo ir, zinoma, kainomis.
Vartu pasaulis buvo uzsiprase 6400Lt, o Airenai uz analogiska gamini paprase
2300,-Lt (!!!). Likau "apshales" is nuostabos ir iskart "pasirasiau". Dabar
lauksiu rezultatu - paskutine geguzes savaite zada pristatyti gaminius i
vieta.
Ai dar - po 5-6 metu pertraukos vel iki aziotazo padidejo grotu ant langu
uzsakymai... gereja, tskant, gvenimas Lietuvoj, draug su juo ir
kriminogenine padetis...