Tema: Re: nerealios statybos kainos
Autorius: ND
Data: 2009-05-14 09:38:18
teko daryti kelis remontus senos statybos keramikiniu plytu daugiabuciuose.
norint pakeisti duris (ardant trupa velniop dar keliasdesimt cm uz staktos),
padaryti pakabinamas lubas (grezi kad pakabint perimetra graztas perejes
kieta keramikos sienele staiga sminga iki galvos kaip i  kose, istrupa
viskas nafik), kazkas baisaus. nori pakabint kad ir veidrodi numatytoj
vietoj, niekada nebusi tikras, kad numatytoj vietoj pakabinsi, nes gali
tekti grezti dar penkias skyles, kad pataikytum i rimta pagrinda. zinoma,
galima naudot ten visokius superduperspec kaiscius, skystus klijus ir dar
visoki velnia, bet tai is principo keramikos vardo mano akyse nepakelia.
aisku, baisiai ir pastatyta anais laikais buvo, na kad ir pertvaros..
staciom keramikinem skyletom plytom, tai blyn kur grezi ten i skyle:) apie
sienu kreivuma net nekalbu:)
nezinau, bet ten kur senesnes statybos bet kokios kitos sienos (blokines,
silikatines) jokiu panasiu problemu paprasciausiai nebuna. tikiu nebuna ir
siuolaikineje GEROJE keramikoje, su visu meslu kuri ten siulo lenkai ar
latviai net neverta prasidet jau murijant ju neimanoma tvarkingai sudet,
trupa viskas i sukes stipriau stuktelejus