Tema: Re: AŠ už :)
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2009-05-12 14:09:18
graziai viskas ir bus jei tikrai visi turi ~50000 grynųjų-bent jau pradžiai
nes bankai dabar finansuoja tik ~60-50% ikeistos zemes vertes. tai zeme
reiktš pirkti kaip ir iš savų

esu nužiūrėjęs 3 sklypus už pilaitės ~3000-4000 aras.
bet parduoda po hektarą ir daugiau....
manau kaip tik tinkamas reikalas.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4064 (20090511) __________

http://www.eset.com