Tema: Re: Q:Kieto kuro katilo "Zvake" gamintojai +/-
Autorius: bertas
Data: 2009-05-12 13:31:16
Turiu Rudestos, tai kol kas patenkintas, išskyrus kelis momentus.
Kartais pradeda strigti oro padavimo vamzdis. Bet ta problema girdejau
ir kituose katiluose panaši. Na man ta problema gal dėl to, kad aš
katile laikau pakankamai žemą temperatūrą ~50. Kas liečia degimo trukmę
tai tikrai nesiskundžiu - su mūsų žiemomis dega apie parą.
D.