Tema: Re: koks auksciu skirtumas tarp parketo ir plyteliu?
Autorius: new
Data: 2009-05-12 10:55:27
galejau deti osb be problemu, bet ji visvien kainuoja, o as rimtai
nusiteikes po 5-6 m laminata mesti lauk ir deti alyvuotas trisluoksnes.

http://www.ollo.lt/lt/ollo-grupe/ollo-grindys/produktu-katalogas/medines-grindys/15/prod/149.html
14 mm + 1mm klijams

nedaryk klaidos dedamas parktelentes plaukiojanciu budu, klijuok prie
pagrindo. kaimynas geriausia paklota paklojo ir viestiek s... o ne grindys
gavosi
sugadino toki grazu azuoliuka... vaiksto kaip per sintepona dabar.

1.5 cm man padare, prasiau 1cm. Netgi plyteliu storiai skiriasi, jei imsi
plonesne plytele(6), gausi:

plytele 6mm + 4mm klijai= 10 mm
pas mane 8mm plytele.

teoriskai gaunasi 5 mm skirtumas, bet abejoju ar betojuotojai toki skirtuma
sugaudys normaliai.