Tema: Re: ieškomas butas Kaune [nuoma]
Autorius: Liudas Druska
Data: 2009-05-11 22:36:46
na kaip, pasiūla nėra maža, bet kai ieškai tikrai gero varianto tai už tokią
sumą kolkas esame radę tik 3-4 tinkančius variantus, beje 2 iš jų būtent iš
šito NG :) Arba jei atsiranda labai vertas dėmesio pasiūlymas, tai per
kelias dienas išnuomojamas.
O skelbimą įmetu kas savaitę, nes norisi didesnės pasiūlos, kolkas ne Kaune
mes, tik tą savaitgalį būsim ten, tad kiekvieno pasiūlymo atskirai apžiūrėt
kolkas nėra galimybės.