Tema: Re: 1m3 plastmasines talpos
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-11 17:16:57
Ziurek, kad nebutu kiauras, bet dar priklauso nuo to kam naudosi. Man
asmeniskai labai patogu uzsukti brozine sklende 1 1/4 todel as renkuosi tuos
kubus, kurie turi nusukama metaline verzle (flansa) kuri nususkus nusiima
plastikinis kranas. Tada gali isitekinti perejima ir uzukti normalia sklende
su coliniais sriegiais. Nes tie kubai skaitosi vienkartiniai ir ju
originalios sklendes yra silpnoji dalis. Beje jei gali rinkis kubus su
plastikiniais padeklais, jie patvaresni uz metalinius ir medinius.