Tema: Re: del tinko
Autorius: new
Data: 2009-05-11 10:43:37
uztektu akrilinio, pigiausia maisuose ir paskui dazyti(jei paciam), o jei
dazys fasadininkai, skirtumas tarp kibiru su pigmentu ir sauso + dazai
darosi nedidelis.
Silikoninis mano pastebejimu kietesnis, bet ir jis neasparus smugiams, kiek
girdejau kad jis laidus garams, bet nemanau kad polistirolui tai aktualu.
Beje ermitaze praeita sav pirkau akrilini akcijini - 25kg 1.5mm - 80lt.