Tema: Re: Kokia konstrukcija vasarnamiui?
Autorius: Night
Data: 2014-03-26 12:11:02
Cia veiksmas Moletu rajone. Stato chebryte is Utenos, nu zodziu vietiniai.
Darbu vykdytojas, su kuriuo as bendrauju ir kuris tik retkarciais pasirodo
ir 3 diedai. Tai jie ten pas mane gyveno su pertraukom gal pora menesiu.
Chatos nesugriove, snapso akivaizdziai negere, viska ka prasiau - padare be
jokiu atmazkiu (nu tipo mes nemokam ir pan.), kainos krikscioniskos. Tiesa,
praleidau visa vasara ieskodamas ir su kosmonautais bendraudamas, kol situos
radau.

Zodziu - jei geografine platuma tinkama, tai galiu kontaktus duoti, nes
neparasei, kur tavo statyba numatoma - ji kokiam Silutes rajone, tai vargu
ar sutiks is Utenos vaziuoti :)