Tema: Re: tujos
Autorius: sharkius
Data: 2014-03-25 00:04:05
2014.03.24 19:38, andriuxa rašė:
> buvo svarstomas panasus variantas, tik ktoks nuansas mano atveju, norint
> tureti "istisine" tvora, tokiu reiktu ~150-200 vnt pirkti ir laukti 10
> metu (salyginai). Su tujom paprasciau biski, ypac "greitaeigem".
> nors sie kadagiai neatmetami, kaip "kolonos" prie vartu.

Jus vyrai su tom "greitaeigem" tujom nepersistenkit, geriau pavazinekit
kur po po garliava, ramucius, karmelava ar panasius pries 20 - 30 metu
buvusius "naujus" mikrorajonus, ir pamatysit kiek daug gyvatvoriu is tu
greitaeigiu tuju, siomis dienomis patapusiu 5 metru aukscio ir 3 metru
plocio dziunglemis... Ir kas keisciausia, kad pakanka 2-3 pavasarius is
eiles nepakirpt ir shakes... i malkas norisi jas pjaut o ne gyvatvore
formuot.