Tema: Re: Vėliava, stiebasir kiti klausimai.
Autorius: monaxas
Data: 2014-03-17 17:44:18
O jeigu taip, be visokios patetikos?
Nu atėjo tas suvokimas, gal be egzistavimo prasmės valstybėje, nu bet gal
šioks toks atsirado. Tai negalima paklausti kokios vėliavos atsparesnės, kad
nereiktų nušiurusia plazdent?

O gal lapkričio 11 kelsiu vėliavą su viengalviu ereliu, gal aš esu poliakų
nacionalistas. Vistiek geriau supynės su kepsnine?