Tema: Re: Q: Žemės paskirties keitimas
Autorius: darbra
Data: 2014-03-13 07:24:27
turejau analogiska situacija. isstojau is bendrijos. pagal istatymus
privalau pasirasyti administravimo
sutarti su bendrija del bendro naudojimo objektu. paprasiau rastu isvardinti
bendro naudojimo objektus ir ikainius.
uzbegdamas uz akiu parasiau, kad vasaros vandeniu ir bendrais konteineriais
nesinaudosiu.
tai jie atsakyma ruosia jau virs dvieju metu. realiai tu bendro naudojimo
objektu nelabai jie ir turi.
priversti mane moketi uz dalykus, kuriais nesinaudoju jie negali.
vieninteliai mokesciai tai administravimas (nu kad israsytu saskaita
metuose, administracijos islaikymas)
ir mokestis uz kelius - SB moka kazkiek savivaldybei.